توجه بيشتر به ورزش بانوان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
توجه بيشتر به ورزش بانوان
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 12
نویسنده : مولوی

رئيس سازمان تربيت بدني گفت: بعد از بازي‌هاي آسيايي گوانجو مشخص شد كه بايد تنوع در رشته‌هاي ورزشي بيشتر شود. يعني ما مي‌توانيم ظرفيت بهتري را بكار بگيريم، حالا اين متنوع شدن هم در نوع رشته هست و هم استفاده از ظرفيتي كه آقايان و خانم‌ها دارند.

علي سعيدلو در گفتگوي اختصاصي با پايگاه اطلاع رساني دولت در پاسخ به سوالي درباره برنامه‌هاي دولت براي توسعه ورزش‌هايي كه كمتر مورد توجه قرار مي‌گيرند، اظهار كرد: خوشبختانه ورزش فراموش شده در كشور نداريم، منتها رشته‌هاي ورزشي به نسبت جايگاه، استعدادها و علاقه‌هايي كه جوانان به آنها داشته اند و تاريخي كه تشكيل شده‌اند، متفاوت هستند.

وي افزود: بعضي از رشته‌هاي ورزشي مانند كشتي كه ريشه در تاريخ و سنت ما دارند و همين طور فوتبال، شناخته شده تر هستند و اقبال زيادي دارند اما برخي رشته‌ها با اين‌كه امكانات داشته‌اند، به رشد قابل توجهي در بين عموم مردم دست نيافته‌اند، و برخي ديگر مانند بسكتبال و واليبال در طول ساليان اخير به رشد قابل ملاحظه‌اي رسيده‌اند.

رئيس سازمان تربيت بدني در ادامه با اشاره به برنامه‌هاي اين سازمان براي ارتقاي سطح ورزش كشور گفت: با توجه به اين‌كه در ايران جوانان با افكار و سليقه‌هاي متفاوتي هستند، قصد داريم به تمام رشته‌هاي ورزشي توجه كنيم. هر كدام از اين رشته‌ها داراي ظرفيت بودند، براي آنها فدراسيون تشكيل دهيم و در غير اين صورت به صورت انجمن‌ اداره شود تا بتوانيم براي آنها بودجه و اعتبار تخصيص دهيم.

سعيدلو خاطر نشان كرد: تمام رشته‌هاي ورزشي در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و جامعه تعدادي طرفدار و علاقه مند دارند كه بايد آنها را تقويت كرد. شايد بسياري از اين رشته‌ها در مراحل مختلف مانند بازي‌هاي آسيايي، مسابقات جهاني و بين‌المللي مدال قهرماني را براي كشور به ارمغان بياورند. ما اينها را بر اساس برنامه‌ زمان بندي تقويت خواهيم كرد و فدراسيون‌ها را ساماندهي مي‌كنيم.

رئيس سازمان تربيت بدني در ادامه گفتگو با پايگاه اطلاع رساني دولت بازي‌هاي آسيايي گوانجو را فرصت خوبي براي ارزيابي عملكرد رشته‌هاي مختلف ورزشي عنوان كرد و افزود: بعد از بازي‌هاي آسيايي گوانجو مشخص شد كه بايد تنوع در رشته‌هاي ورزشي بيشتر شود. يعني ما مي‌توانيم ظرفيت بهتري را بكار بگيريم، حالا اين متنوع شدن هم در نوع رشته هست و هم استفاده از ظرفيتي كه آقايان و خانم‌ها دارند. كه بايد به تناسب به ورزش بانوان نيز همچون گروه مردان توجه خاصي صورت گيرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: